Директор коледжу, Заслужений працівник охорони здоров’я України, кандидат історичних наук, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, викладач-методист
Член колегії МОЗ України, голова координаційної ради з розвитку медсестринства, член міжвідомчої робочої групи з питань розвитку кадрових ресурсів у системі громадського здоров’я МОЗ України, голова львівського осередку громадської організації «Українська ліга розвитку паліативної та хоспісної допомоги».
Нагороджена почесними грамотами та грамотами МОЗ України, Львівської обласної ради, Львівської обласної державної адміністрації, департаменту охорони здоров’я ЛОДА, департаменту освіти і науки ЛОДА, Львівської міської ради та медаллю «ХХХ років Незалежності України».
Леся Вовк народилася 14 травня 1964 року у м. Радехів на Львівщині. Закінчила Львівський ордена Дружби народів державний медичний інститут за спеціальністю педіатрія (1987 р.). Педагогічну діяльність Леся Вовк розпочала з 1988 року – в Луцькому медичному училищі.
У Львівському медичному коледжі післядипломної освіти почала працювати з 1991 року на посаді викладача педіатричних дисциплін. У 1992–1995 роках – завідувач практичного навчання, з 1995 по 2014 роки – заступник директора з навчальної роботи відділення підготовки спеціалістів.
23 травня 2014 року Леся Вовк обрана директором ВНКЗ ЛОР «Львівський медичний коледж післядипломної освіти», 14 травня 2019 року колектив повторно переобрав її на цю посаду.
Впродовж багатьох років Леся Вовк успішно поєднує адміністративну та викладацьку роботу. Викладач вищої кваліфікаційної категорії, викладач-методист. Здобула другу вищу освіту в МАУП зі спеціальності «Управління персоналом та економіка праці», а у 2018 році науковий ступінь кандидата історичних наук. Є автором понад 10 наукових публікацій. Володіє знаннями з основ педагогіки та психології, теоретичних основ та сучасних досягнень в галузі педіатрії. Має високий рейтинг серед керівників медичних закладів освіти області та України.
Леся Григорівна – висококваліфікований фахівець у сфері освітнього менеджменту, людина ідеї, творчих задумів, які спроможна зреалізувати. Стажувалася у Польщі та Німеччині. Постійно вивчає досвід європейської системи освіти, інноваційні освітні технології, комунікує з європейськими закладами освіти, що дає змогу вдосконалювати, моделювати, впроваджувати в освітній процес щось нове. Підписала угоду про співпрацю коледжу з осередком післядипломної освіти медсестер і акушерок у місті Ряшів (Польща) та уклала лист про наміри співпраці щодо впровадження інтеграційної програми для фахівців сестринської справи на базі Академії здоров’я клініки «Ернст фон Бергманн» (Німеччина).
Має досвід у розробленні проектів нормативних документів. Її ідеї – це новий підхід до менеджменту педагогічної діяльності, реорганізація фахової медсестринської освіти за європейськими стандартами, безперервна професійна освіта медичних фахівців та фармацевтів, посилення мотивації медсестринської діяльності на сучасному етапі.
Постійно вдосконалює свій професійний рівень, ініціюючи та організовуючи науково-практичні конференції в коледжі, в тому числі з міжнародною участю, та виступаючи на міжнародних, всеукраїнських, регіональних конференціях. Забезпечує високу результативність роботи зі студентами та слухачами циклів післядипломної освіти.
Бере участь у громадському обговоренні проектів нормативних документів, є учасником робочих груп з розроблення проектів нормативних документів МОЗ та МОН України. Виступала на парламентських слуханнях у Верховній Раді України на тему: «Медична освіта в Україні: погляд у майбутнє» (2017 р.). Була учасником ініціативної групи щодо розвитку медсестринської освіти в Комітеті Верховної Ради України з питань освіти, науки та інновацій в Україні. Член комісії департаменту охорони здоров’я Львівської ОДА з атестації заступників головних лікарів з медсестринства, головних та старших медсестер (фельдшерів, акушерок).
Високий рівень управлінської культури директорки характеризується застосуванням демократичного стилю керівництва, створенням у колективі сприятливого соціально-психологічного клімату, розвитком творчих здібностей та зростанням професійної майстерності викладачів, колегіальним підходом до управління навчальним закладом, широким спектром застосування проектних технологій, використанням сучасних технологій управління та формування стратегії розвитку медсестринства, що ґрунтується на глибокому аналізі кадрового, навчально-методичного та ресурсного забезпечення навчально-виховного процесу.