Мотиваційний лист

Мотиваційний лист: запитання-відповіді

Цього року всім вступникам під час подання заяви треба обов’язково додавати мотиваційні листи. Відповіді на основні запитання щодо написання мотиваційного листа.

1. Мотиваційні листи треба відвозити/надсилати безпосередньо до закладу освіти?

Якщо ви реєструєте електронний кабінет та подаєте заяви в електронній формі, то й мотиваційний лист додаєте до кожної заяви виключно через електронний кабінет. Текст листа треба вписати або вставити в спеціальне віконце у розділі подання заяв.

 

Безпосередньо до закладу освіти мотиваційні листи надаються лише в разі подання заяв у паперовій формі (це передбачено для невеликої категорії вступників).

Однак якщо до поданого в електронному кабінеті мотиваційного листа ви хочете додати копії матеріалів (дипломи, нагороди), що підтверджують викладену інформацію, то їх треба надсилати на електронну скриньку Приймальної комісії коледжу.

В електронному кабінеті завантаження будь-яких сканкопій листів чи документів до них не передбачена. Додається лише текст листа, який під час реєстрації заяви у закладі освіти роздруковується Приймальною комісією.

2️. Як подати мотиваційний лист через електронний кабінет? Не бачу такої опції.

Мотиваційний лист додається до кожної заяви під час її подання. Заповнити лист в кабінеті можуть тільки ті категорії вступників, для яких відкрито подання заяв. Для вступників до закладів фахової передвищої освіти на основі ПЗСО (11-ти класів) або диплома фахового молодшого бакалавра, подання заяв буде доступно з 14 липня. Тоді ж в кабінеті з’явитися можливість додавати мотиваційні листи. Наразі ви можете підготувати текст листа, а під час подання заяви скопіювати його у відповідне поле.

В електронному кабінеті блок: Подання заяв ➡️ Результати випробувань ➡️ Внести текст мотиваційного листа

3. Якщо я писав/ла текст листа в кабінеті, натиснув кнопку «Зберегти», а мене повернуло на головну сторінку й нічого не збереглося?

Найімовірніше, ви створювали текст листа понад 120 хвилин, передбачені для однієї сесії роботи з кабінетом. Щоб уникнути таких прикрих випадків, радимо писати текст листа в іншій програмі, наприклад Word або Google-Документи, а потім копіювати готовий текст в електронний кабінет.

4. Чи можна в кабінеті редагувати текст написаного листа?

Редагувати текст можна тільки до моменту подання заяви. Після цього (коли заява вже має статус «Зареєстровано в ЄДЕБО») текст листа редагувати неможливо.

5. Як дізнатися вимоги до мотиваційного листа?

Вимоги до мотиваційних листів визначені у Правилах прийому коледжу. Радимо обов’язково ознайомитися з правилами прийому. Нижче також подаємо зразки мотиваційних листів на спеціальність 223 Медсестринство та 226 Фармація, промислова фармація.

6. Яка максимальна кількість символів під час написання мотиваційного листа в кабінеті?

Формат поля для написання мотиваційного листа – до 20 000 символів. Обсяг – 200-600 слів.

Радимо дотримуватися цих вимог, адже Приймальна комісія розглядає кожен лист та враховує під час формування рейтингового списку вступників.

Положення про організацію та проведення індивідуальної усної співбесіди

Порядок розгляду та критерії оцінювання мотиваційних листів вступників

Мотиваційний лист на спеціальність 223 Медсестринство

Мотиваційний лист на спеціальність 226 Фармація

 

Львівський медичний фаховий коледж післядипломної освіти розпочав реєстрацію електронних кабінетів вступників. Процес реєстрації триватиме з 1 липня до 31 жовтня. Приймання документів та заяв на вступ до коледжу розпочнеться з 14 липня.

 

Особи, які вступатимуть на основі індивідуальної співбесіди, мають подати пакет документів до 5 серпня. Для осіб, які вступають на навчання на основі національного мультимедійного тесту або сертифікатів ЗНО, термін приймання документів триватиме до 31 серпня.

 

Для отримання детальної інформації щодо вступної кампанії слід звернутися до Приймальної комісії навчального закладу за номером телефону: 0672520107

 

При Приймальній комісії коледжу також створений консультаційний центр для допомоги вступникам під час подання заяв в електронній формі. Якщо у вас виникли проблеми зі створенням електронного кабінету – вам потрібно прийти у консультаційний центр та взяти зі собою документи для вступу.